TERUGBELSERVICE
Vul uw naam en telefoonnummer in, en wij bellen u z.s.m. terug
Het klinkt misschien een beetje raar maar als je je fietssleutel kwijt bent of je fietsslot niet meer open gaat ben je er toch wel heel erg mee geholpen. Deze door ons bedachte service bestaat waarschijnlijk alleen in Nederland, omdat wij een aantal steden hebben met meer fietsen dan inwoners. Met een team van snelle mobiele fietsslotenmakers die over heel Nederland verspreid zijn kunnen wij altijd snel ter hulp komen, en kunt u uw fiets meteen weer gebruiken.
Ongeacht of het een kettingslot, hangslot of ringslot is, wij maken hem voor u open. Het slot is daarna niet meer bruikbaar. Wij hebben geen voorrijkosten en een vast tarief van €50,- exclusief btw.
Het klinkt misschien een beetje raar maar als je je fietssleutel kwijt bent of je fietsslot niet meer open gaat ben je er toch wel heel erg mee geholpen. Deze door ons bedachte service bestaat waarschijnlijk alleen in Nederland, omdat wij een aantal steden hebben met meer fietsen dan inwoners. Met een team van snelle mobiele fietsslotenmakers die over heel Nederland verspreid zijn kunnen wij altijd snel ter hulp komen, en kunt u uw fiets meteen weer gebruiken. Neem contact met ons op voor een afspraak: ☎ 0657818487
Ongeacht of het een kettingslot, hangslot of ringslot is, wij maken hem voor u open. Het slot is daarna niet meer bruikbaar. Wij hebben geen voorrijkosten en een vast tarief van €50,- exclusief btw. Bel ons nu op 0657818487
Dit kan nodig zijn. Je opent het fietsslot niet om de fiets te stelen. Maar als u bijvoorbeeld uw fietssleutel verliest, wilt u de fiets wel kunnen ontgrendelen. De beste fietssloten kunnen of zijn moeilijk te openen. Kies daarom altijd voor een fietsslot dat minimaal het ART-2 keurmerk of het ART-3 keurmerk heeft (ketting of beugel van gehard staal). Heb je vragen? Neem dan contact met ons op: ☎ 0657818487
In De Groep kunt u 24/7 een beroep doen op de Nederlandse Slotenmakers Unie. Of u nu uw sleutel bent verloren of een slot beschadigd is geraakt, wij kunnen u altijd helpen. Dit geldt voor woonhuizen, kantoren en ook auto's. Wij helpen u graag snel, goed en professioneel.
Wij willen graag transparant en duidelijk zijn naar u. Daarom publiceren we onze tarieven helder op onze website exclusief BTW. Vanzelfsprekend komt het voor dat soms maatwerk nodig is om een probleem op te lossen. Onze slotenmakers overleggen dit altijd vooraf met u, zo voorkomen we verrassingen achteraf. Heeft u een specifieke situatie niet beschreven op de prijslijst pagina? Bel dan gerust even en we helpen u graag verder.
Helaas zijn er - zeker op internet - verschillende slotenmakers die u confronteren met hoge kosten. De Nederlandse Slotenmakers Unie is anders. Lees onze reviews en overtuig uzelf.
Of bel ons gerust even.
Ja, de monteurs hebben vrijwel altijd bijna alle sloten en cilinders op voorraad in de bus. En kunnen dus gelijk alles netjes monteren voor u.
Als u buiten staat en uw sleutels liggen binnen, dan kan onze monteur 9 van de 10 keer uw deur schadevrij openen. Als uw deur op slot zit moeten we helaas de cilinder open boren. Maar maakt u zich geen zorgen, onze monteurs hebben allerlei soorten sloten in de service auto. En kunnen dan, na dat u binnen bent, alles netjes herstellen voor u.
Geeft ons gerust een belletje en we helpen u graag verder.
U kunt natuurlijk ook mailen of stuur een whatsapp
Contact formulier
Bij Slotenmakersunie.nl houden we van duidelijkheid. Daarom tonen we onze tarieven graag op onze website. Heeft u onze hulp nodig in De Groep.
Bel direct voor een afspraak: 0630179587 of gebruik ons contactformulier.
Deuren open maken | Tarief |
---|---|
Dichtgevallen deur openen | € 75,00 |
Op slot gedraaide deur openen | € 99,00 |
Kerntrekbeveiliging verwijderen | € 35,00 |
Penslot openen | € 99,00 |
Oplegslot openen | € 99,00 |
Auto openmaken | Tarief |
Autodeur openen | € 99,00 |
Sloten vervangen | Tarief |
Cilinder vervangen (standaardmaat) (SKG2) | € 75,00 |
Cilinder vervangen (standaardmaat) (SKG3) | € 125,00 |
Yale oplegslot (standaard) | € 150,00 |
Lips oplegslot (standaard) | € 250,00 |
Penslot (SKG2) | € 85,00 |
Insteekslot (vanafprijs) | € 55,00 |
Cisa oplegslot | € 150,00 |
Meerpuntsluiting klasse C | € 200,00 |
Meerpuntsluiting klasse B | € 300,00 |
Meerpuntsluiting klasse A | € 450,00 |
Inbraakbeveiliging | Tarief |
Inbraakstrip | € 125,00 |
Kerntrekbeslag | € 150,00 |
Anti-kerntrekrozet | € 75,00 |
Sleutelkluis | € 125,00 |
Materialen | Tarief |
Verbruik materialen | € 10,00 |
Noodvoorziening plaatsen | € 100,00 |
Borg noodvoorziening | € 50,00 |
Brievenbussen | Tarief |
Brievenbus openmaken | € 50,00 |
Brievenbus slot plaatsen | € 50,00 |
prijzen zijn exclusief btw | Tarief |
De Groep is een buurtschap liggend op de grens van de gemeenten Renswoude en Utrechtse Heuvelrug, in de provincie Utrecht. Het ligt ruim 1 kilometer ten westen van Emminkhuizen, ten noorden van de spoorlijn Utrecht - Arnhem. Buurtschap De Groep heeft geen plaatsnaamborden.
Inwoners De Groep
In 1840 wordt buurtschap De Groep alleen (apart) vermeld onder de gemeente Amerongen, en wel met 15 huizen en 120 inwoners. Tegenwoordig omvat de buurtschap ca. 60 huizen met ca. 150 inwoners.
Geschiedenis De Groep
Toen in 1794-1795 de overstroming in de Grebbelinie voor het eerst werd beproefd, bleek dat er bij De Groep een pier gebouwd moest worden, door het hoogteverschil tussen Veenendaal en Scherpenzeel. Gerealiseerd in 1795. Op de kaart weergegeven als "De Nieuwe Kade". Nivellering laat zien dat er geen goede reden is om de pier naar binnen te leiden. Er kan nog water omheen stromen. Daarom is in 1799 besloten om de Groeperkade en Slaperdijk met elkaar te verbinden. Vervolgens heeft Werk aan de Daatselaar dit belangrijke punt versterkt. Het verbindingspunt met Liniedijk is uitgebreid tot "post". De spoorlijn dreigde de mogelijkheden tot inundatie in de 2e of Groepse Kom te belemmeren. Om de doorstroming van de inundatie te bevorderen werden er duikers onder het spoorwegtalud gemaakt. In de Tweede Wereldoorlog werd hard gevochten op en om de Groeperkade, vooral bij het Werk aan de Engelaar. Kapitein Moquette wist tijdens de Meidagen '40 met enkele tientallen soldaten de overmachtige vijand te weerstaan in deze voorpost. Tijdens de oorlog werden een aantal mensen op de kade gefusilleerd. Een eenvoudig wit kruisje herinnert eraan. Nadere informatie over (het militaire belang van) de Groeperkade. Aan de Groeperkade heeft een luchtwachttoren gestaan. Deze is na 1968 afgebroken, omdat haar militaire belang was vervallen.
Bron: plaatsengids, wiki
De Grebbelinie was een voorverdediging van de Hollandse Waterlinie, een Nederlandse verdedigingslinie, gebaseerd op inundatie. Deze linie liep door de Gelderse Vallei vanaf de Nederrijn bij de Grebbeberg te Rhenen langs het Valleikanaal en de Eem tot aan de Zuiderzee, later het IJsselmeer.
21e eeuw
Eind 2014 is de Grebbeliniedijk tussen Amersfoort en Bunschoten met 70000 m² klei versterkt. Hierbij is ook het historische Grebbelinieprofiel weer aangebracht. Het profiel bestond uit een 'walgang' (waarover kanonnen konden worden vervoerd) een iets hoger liggende banket waar de soldaten met hun geweren in de aanslag lagen, en vóór hen een hoge borstwering. Hoewel het banket nooit echt aangelegd was, werd het bij de verhoging en versterking van de dijken wel aangemaakt in het stuk Bunschoten-Amersfoort. Dertien kazematten zijn daarbij ingepast in de dijk langs het nieuw aangelegde fietspad tussen Amersfoort en de Malebrug over de Eem.
Bron: wiki
Vul uw naam en telefoonnummer in, en wij bellen u z.s.m. terug
Vraag geheel vrijblijvend een prijsopgave aan en vergelijk deze met een andere slotenmaker
Direct contact opnemen?